Що надихає людей на благодійні пожертви
Що рухає людиною, яка робить пожертву? Як люди витрачають гроші і приймають рішення?
Це питання вже понад півстоліття досліджують економісти, психологи, фахівці з поведінки людини. Однак великих метанаучной досліджень в області фандрайзингу (збору пожертвувань) поки немає.
Проте окремі дослідження дають зрозуміти, що спонукає людей допомагати фондам.
Так, Національна асоціація радіомовлення США, співпрацюючи з Університетом Індіани, одного разу провела експеримент. У радіоефірі час від часу звучали оголошення з проханням підтримати той чи інший фонд. Тим, хто хотів перерахувати пожертву, пропонували перед цим зателефонувати і повідомити деяку інформацію про себе.
З’ясувалося, що інформація про суми, які жертвують інші, на 29% підвищувала наступні внески. Також жінки і чоловіки більш охоче жертвували, якщо дізнавалися, що останній благодійник перед ними був такої ж статі.
Тобто інформація про інших жертводавців підвищувала активність потенційних спонсорів.
Ще один фактор, що надихає на благодійні пожертвування — ідентифікація себе з цілями фонду з тим, кому допомагають або з людьми, що роблять внески.
Наприклад, беручи участь в екологічних програмах, людина може відчувати себе захисником природи. У програмах, які протидіють жорстокому поводженню з дітьми, нерідко беруть участь матері.
Жертвуючи гроші, люди нерідко відчувають себе краще, оскільки це збігається з їх ідентифікацією себе, як справедливих, добрих, співчутливих і здатних змінити світ на краще.
Адреса: 03150, г. Київ, вул. Предславинська 43/2, оф.1
Тел: +38066 067 9728
E-mail: FondBlagoDaruyu@gmail.com
Що надихає людей на благодійні пожертви
Що рухає людиною, яка робить пожертву? Як люди витрачають гроші і приймають рішення?
Це питання вже понад півстоліття досліджують економісти, психологи, фахівці з поведінки людини. Однак великих метанаучной досліджень в області фандрайзингу (збору пожертвувань) поки немає.
Проте окремі дослідження дають зрозуміти, що спонукає людей допомагати фондам.
Так, Національна асоціація радіомовлення США, співпрацюючи з Університетом Індіани, одного разу провела експеримент. У радіоефірі час від часу звучали оголошення з проханням підтримати той чи інший фонд. Тим, хто хотів перерахувати пожертву, пропонували перед цим зателефонувати і повідомити деяку інформацію про себе.
З’ясувалося, що інформація про суми, які жертвують інші, на 29% підвищувала наступні внески. Також жінки і чоловіки більш охоче жертвували, якщо дізнавалися, що останній благодійник перед ними був такої ж статі.
Тобто інформація про інших жертводавців підвищувала активність потенційних спонсорів.
Ще один фактор, що надихає на благодійні пожертвування — ідентифікація себе з цілями фонду з тим, кому допомагають або з людьми, що роблять внески.
Наприклад, беручи участь в екологічних програмах, людина може відчувати себе захисником природи. У програмах, які протидіють жорстокому поводженню з дітьми, нерідко беруть участь матері.
Жертвуючи гроші, люди нерідко відчувають себе краще, оскільки це збігається з їх ідентифікацією себе, як справедливих, добрих, співчутливих і здатних змінити світ на краще.
Адреса: 03150, г. Київ, вул. Предславинська 43/2, оф.1
Тел: +38066 067 9728
E-mail: FondBlagoDaruyu@gmail.com